Det är så det ska vara!

Idag har jag inte gjort nåt typ, somnat framför tv:n medans vi såg på en animerad film jag kan inte hjälpa det för jag sitter så skönt i den fotöljen med värmen fråm kaminen, doften från granen bakom mig åå det är underbart älskar det. För på jul lovet är det för mig att sitta på min plats och göra mitt sitt märke och titta på alla filmer som går och kanske ha datorn i knät det är underbar att ibland inte behöva göra nåt, deppa lite, se på film, sova o.s.v. 
Jag satt till jag ätit mat framför tv:n sedan kom Louise och så gick vi ner till Emma och var lite jobbiga sen hem och så jag på Spider-man som gick på SVT. Och jag måste varna om att det kan vara våldsama inslag i filmen, ahhaah det var det pogram presenteraren sa innan den började. Har sett den filmen så många gånger att jag nästan kan den utantill så jag somnade lite men somsagt värmen från kaminen det är underbart och det blev för mycket ett tag där så ögonen föll ihop.
Mamma blev lite sur när hon såg mig sitta vid datorn halv 4, då sa hon "Nu har du gått för långt Johanna" ahahah aah jo visst det hon inte vet är att jag gjort detta i över 1 månad, fast om hon inte hade sagt det hade jag antagligen tittat på en till film men sen kom jag på att jag inte var sugen på det. Så ska snart sova imorgon ska jag se på Jimmy men det är inte fören vid 4 tiden och det är i Björnlanda hallen, det är nämligen taik blixten just nu och den börjar imorgon (Taik blixten= Torslandas egna cup, dom hette nämligen HK TAIK innan).  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0