Det löser sig ALLTID!!

Åå denna dagen blev bättre än jag trodde den skulle bli.
På morgonen fick jag ett sms av mela där det tår att hon redan har sina kläder hemma vilken kunde få mig att andas, på bussen till skolan skickar jag iväg ett sms till hanna och frågade om jag fick låna hennes kläder vilket jag fick ännu en ut andning, sen frågade jag mamma om jag fick låna 2000kr av hennevilket jag fick ännu en utandning, sen tror jag mamma hitta en nyckel som kan passa i låset ännu en utandning. Denna dagen har resulterat med att jag kan andas och att Mela är min ankmamma sen ska jag mela,Elin till turkiet i maj and me happy!!=D Nä nu ska jag sova innan jag somnar med datorn framför, ett tips är att inte ligga i en säng med datorn framför och behaglig musik när klockan är halv ett för då somnar man. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0