"Pang boom krasch"

Det säger "pang" det säger "boom" det säger "3210 kaboom!!!!!"
Det var riktigt roligt hos madde igår jag luktar rök alltså lite cigarret men också ved eld det var mysigt det var någon som tände spisen på kvällen/morgonen.^^
Ja, så kan det gå när man dricker för mycket aa alltså "pang boom kaboom" i huvudet och lite här och vad, men vad drack ja cola, öl,cider vatten,mjölk, kaffe aa vad det vet man aldrig och det kommer inte höhöhö!

Okej nu ska jag erkänna en sak som jag skulle erkänna förut men så glömde jag vad jag skulle erkänna och nu kom jag på det. Såhär ligger det till när jag satt på bussen kom jag på att jag skulle skriva en hel bok om min tanka som jag tänker dom är rätt många. För i bloggen kan jag inte skriva dom det blir alldeles för långa inlägg då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0