Det löser sig nog!

Just nu hatar jag mog själv riktigt mycket och jag skämms!
Jag har tappat bort min och Melas nyckel till skåpet och det var bara en enda så jävla dumt, idag gick jag ner till vaktmästaren och fråga om han kunde öppna det men nej tydligen är det en annans skåp. Annar inte hur dum jag känner mig, om det bara hade vart en annan sak men jag och Mela delar skåp och det gör ju inte saken bättre.
Just nu önskar jag att jag kunde hoppa över allt, ta självmord, eller nåt sova i 5 år eller nåt men man ska inte fega ut när man ställt till med något.
Känns som det är för mycket nu och jag kan inte sluta tänka på det, nu fattar jag hur föräldrar känner sig och dubbelt så mycket. Shit kan verkligen inte koncentrera mig på något annat mår så jävla dåligt över det och ångest o.s.v. men sån blir jag när något inte stämmer asså när jag känner någon är sur på mig eller jag har gjort något elakt mot någon, vilket kan komma ganska ofta. Kanske är därför jag inte vill hamna mitt i bråk, fast det är klart det beror vilken person det handlar om.
Aja skitsamma det löser sig nog! Hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0