If only!

Egentligen borde man kanske sova men fick en sån lust att lyssna på musik och skid row och det utvecklades till Mötley Crüe aa eller puder rock som jag kallar det eftersom deras hår är längre än mitt och dom ser så gosiga och fina ut, helst sångaren i Skid row alltså Sebastian bach som han kallar sig asså hans änsikte är det sötaste jag någonsin sett lovar!
Asså jag önskar iblan att jag var lika gammal som mina föräldrar alltså att jag var född då så jag kunde gå på alla grymma band som fanns då och dessutom skulle jag vilja bo i USA för vissa band kommer inte till Europa, sen verkade folk lite mer avslappnade på den tiden stilen, stressen, allt aa men inget kan göras dessutom hade jag ju inte var Johanna jag kanske hade vart hmm en anna Johanna som vart drog missbrukare, alkohol missbrukad och inte haft någon familj för hon rymde vi 15 års ålder till sin drogmissbrukade pojkvän som även i äldre dar slog ihjäl henne och då var hon 25 år. Men innan dess hade hon sett alla band hon ville se men inte kommit ihåg något för hon var soppas hög och full att hon inte minns.
Oj, det lät lite grymt men vem vet kanske hade det vart så ingen vetmen jag kunde dragit en värre story.
Det roliga med dett är att det är rena motsattsen till vad jag är kanske ska ta och plocka fram min vilda sida så kanske mig framtid slutar såhär men tror inte det är så man vill ha det. ;)

Aa säger då det kanske man ska ta och sova lite granna satte Jimmy på väcning så får se när han kommr in och väcker mig haaha där fick jag allt till det!


Asså han ansikte det är så så sött!!! ^^Ärligt det är den sötaste lilla pudeln jag någonsin sett, synd att men inte var född då och där. =P 

Kommentarer
Postat av: fisken

Han är så himla fin. Håller verkligen med dig alltså. Gosigaste håret också!!!

2010-01-09 @ 22:48:20
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0