Läskigt värre!

Herregud mamma höll på att skrämma livet ur mig! Jag sitter med hörlurar och ganska eller jätte hög musik helt plötsigt känner jag hur ågon ta mig på axeln, och klart som fan att jag flippar ut och slår lite med armarna. Så titade jag till höger om mig så står mamma där och då hade inte hin sett att jag hade hörlurar så hon hade stått där och pratat med mig. Asså shit ibland blir man väldigt rädd helst nu på kvällen.

Idag var det andra gången både jag och mamma hörde ytter dörren öppnas, jag var nämligen på mitt rum när jag hörde eller tyckte jag hörde att dörren öppnades och någon kom in, och såklart trodde jag det var Daniel. Mama var där nere och pratade i telefon och när hon hörde dörren trodde hon det var jag som skulle känna hur kallt det var. Det visade sig iallafall att det inte var någon och vi kan ju inte hört fel båda på två gånger, läskigt värre!


Hahah var tvungen att testa glas ögonen på Jimmy och det blev ju faktiskt riktigt bra inte sant?
Hans riktiga jag kommer fram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0