Lite granna roligt sådära!

Det här är riktigt läskigt typ. När satt på bussen kom min favorit låt upp, efter det kom en annan bra låt, sedan kom en sådär låt (en sån låt som jag int var på humör på typ), efter det kom en annan låt upp som jag kände för och så häll det på ganska länge. Alltså den listan jag lyssnar på är på 18 låtar (bara skid row) men dom låtarna jag kände för är 4 av dom och jag har slumpat uppspel så jag antar att min mobil känner mig. :P Och det samma med Spotify då som låtar jag kände för kom upp fast den listan är på 101 låtar och är också slump mässig aa dom har lärt känna mig. ;)

Efter skolan idag åkte jag med Mela och Carro till andrum vilket var väldigt mysigt, vi åt och sedan satt vi där i typ 2 timmar eller nåt, så ska det vara!!

Hihih gick ut med Daniels jacka och skor en stund förut alltså skorna så ut som pippis skor på mina små fötter och jacka aa den kan men leka star Wars i med tanke på luvan lite kul faktiskt.:P Ska försöka ta kort på det någon dag för han sko storlek är typ 45 elelr nåt, jackan är en canade goose som är stora även i tjej storlekar och detta var en herrjacka i storlek M haha okej luvan var gigantisk men tror dom jackorna är gjorda för eskimoer!
Höhöh hittade även cigaretter *host* han fuskar, för vi har ett vad med mamam att om vi inte har rökt eller snusat eller knarkat innan vi är 25år får vi 10 000kr var. Ja, jag har testat allt förutom knark men det dom inte vet har dom inte ont av!


Okej va bara tvungen haha! När jag tog kortet hade jag glömt att jag hade idumin salva på läpparna men det passa ju ganska bra int inte sant?? Snyggare glasögon kan man inte hitta!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0