Monkey business-Skid Row

Okej sista sen sover jag för gått eller hela natten eller halva ää skit samma.

Jag kan inte kalla det dagens låt om jag tar ett annat band för Skid row är det ända jag lyssnar på just nu (någon har fasnat) iallafall är denna låten väldigt bra (som alla andra då) tycket jag.
Tänkte ta en annan låt men han var inte lika snygg i den videon utan jag tar en av dom kändaste låtarna, vill nämligen ha live framträdande är oftast bäst då.
Såhär ska en rocksjärna se ut långt gosigt hår, snygga tighta skinn brallor, bar överkropp, några tattos, smal och grymt bra röst heehhe kan ju inte säga något annat än att han är snygg!



Han svär väldigt mycket! Sen är det två bögar i det bandet haah det är inte så vanligt faktiskt haha och nej inte sångaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0