*pust*

Herregud vilken ansträngande dag äntligen får jag pusta ut!
Aa har sett Jimmy idag igen första vann dom mot Backa sendan förlorade dom mot ett toppat skövde men det visste dom från början, men många missar gjorde dom verkligen men men dom kom till A-slutspel och imorgon ska dom möta Skövde igen på morgonen gäsp nä jag ska med faktiskt måste börja vänja mig till skolan hehehe.
Får hoppas att dom vinner imorgon så det blir lite mer handboll, Gillar verkligen att se på Jimmy när dom spelar eftersom det är ett bra spel.
När dom skulle möta skövde sa jag till Jimmy att han skulle tänka att skövde var orcher och han var Legolas (sagan om ringen) funka sådär han gjorde 2 mål och var bra på plan men till och med lagolas kan inte klara alla orcher det är därför han har Aragon men han fanns inte riktigt på plan men gandalf och gili fanns så hjälp fick han allt.
Ååh vad jag är roligt ibland inte sant?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0