Schnygging ;)

Nu har jag flyttat datorn från sängen till skrivbordet lite stolt faktiskt, dock har jag redan gjort det ett antal gånger och det slutar med att det litter papper på datorn och jag flyttar den till sängen för film vill man oftast se i sängen.
Aja får se hur det går denna gången men anar att det slutar på samma sätt.

har även skaffat glasögon vad tycks?


Ungefär såhär ser jag ahha, oj vad rolig man kan vara ibland.
Visst är mina fina Tokio hotel grejor fina i bakrunden (har inte orkat ta ner dom för min vägg är så ful och då måste jag sätta upp nåt annat men vad är frågan? 

Kommentarer
Postat av: Daniela

HAHAHAHAHAHAHAH, du är allt för go ibland ;)

2010-01-16 @ 17:07:06
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0