The dirt

Äntligen funkar min dator igen. Har suttit i 3 dagar och läst bok framför tv:n istället för att sitta vi datorn. Fast det har inte vart så illa eftersom det är värdlens sjukaste bok jag läser eller den är ganska tragiskt med tanke på att dom gjorde det mot sig själva och att den är sann, alltså jag läser "The dirt" av mötley crüe. har faktiskt inte kunna slita mig ifrån den och bara för det är jag på sidan 252 på bara 3 dagar *mycket stolt* (med tanke på att jag läser otroligt långsamt. Men jag älskar denna boken har bestämt att när jag läst klat den (mitt mål är innan inlämnings tiden) ska jag läsa om Rolling stones, Ärligt drogor, sprit, sex och rock 'n' roll är nog den intresantaste att läsa om, för det är ju inte det smartaste folket och att dom lever är ett mirakel.
Nu ska jag läsa vidare älskar verkligen när dom berättar höhö.


Dom va ju jävligt snygga på den svart-vita bilden, efter att läst en del a det dom berättar fattar man vissa medlemar.

Kommentarer
Postat av: DANIELA

Hahahaha kollade mina kommentarer på bdb förrut..

trodde jag skulle dö av skratt när jag såg din kommentar till en mötley crüe bild.

"vad är det för band dom ser kul ut hehe:P "



Men skämt å sido.. Boken är HEL-GRYM. Och du MÅSTE läsa nikki sixx - the heroin diaries också. älskar dem böckerna!

2010-01-28 @ 21:01:26
URL: http://danies.blogg.se/
Postat av: DANIELA

SV; du kan få låna den om du vill. Så kan jag få tillbaka athur filmen samtidigt ;)

2010-01-28 @ 21:49:08
URL: http://danies.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag fattar inte att Nikki fortfarane lever! Jag har inte läst The Dirt utan bara Nikki Sixx's bok och den är grym! :D

2010-01-29 @ 08:13:32
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0