.......

Jag är sjukt trött och skulle kunna sova nu men jga måste läsa lite om grabbarna. Nu har dom blivit rena frågan är bara hur länge det håller, med tanke på att nikki inte levt en dag utan drogor sedan han var 7 år. Shit älskar boken och den är verkligen värd att läsa. Nu ska jag lyssna lite på Mötley crüe sedan booook!!! hihih. Hahaha asså vissa stunder håller man på och dö av skratt men samtidigt är det tragiskt och patetiskt, alltså vissa saker dom gjorde när dom var riktigt höga. Som när Nikki och Tommy sprang runt i ett tåg och terroiserade alla japaner (tåget gick mella tokyo och någon annan japansk stad) hll på och dö av skratt eftersom jag såg mig det framför mig men samtidigt hur gamla var dom??
 Men men that's life!

Kommentarer
Postat av: DANIELA

hahahaha ja, japan tåget, HAHAHAHA FYFAN JAG TYP DOG!

2010-01-31 @ 13:02:52
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0