Zomieland

Så nu har jag inget mer och göra på datorn mer så ska ta och sätta på Zombieland sen somnar jag nog, bruka bli så eftersom jag ligger ner i en varm go säng höhö.
Börjar 09.50 imorgon då har jag näringskunskap sedan matte och sist Studiepass sen ska jag pka till lundby och fråga om jag kan får gymma eftersom dom stängt av alla banor i simhallen. Börjar få kvälvningar vilket betyder att jag inte mår bra över mig kropp och att jag rör mig för lite inte bra, dessutom rapar jag hela tiden vilket betyder samma sak. Man äter ju lika mycket mat även om man inte tränar som när man tränar och då är det för mycket mat i magen usch nu mådde jag väldigt dåligt över min kropp usch! Aja det löser sig nog, dom sa nämlgen inget om att dom skulle stänga av hallen i en månad när jag köpte skiten och nu fick man reda på det, det kallar jag dåligt information (inte för att det skulle ändrat mitt köp).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0