Man blir varm i hela kroppen!

Herregud undra på att man blir rörd!
Mela sms:a mig nyss visseligen var hon full men när man är full är man ärlig.
Jo, Mela skrev till mig på sms: I love you:) du är bäst. Sedan skrev hon: Du är underbar, det är som sagt inget ont i dig, På ett ungefär.
Jag blir varm i hela kroppen när jag läser det och blir tår ögd.
Kan ju inte glömma den timman på nyår då Mela stod och berättade hur mycket hon älskade mig och allt ja man blir varm i kroppen och sånt kan göra ens vecka om inte månad om inte mer.
Kan inte säga nåt ont om Mela så jag känner det samma om denna underbara person, Min Mehl!<3
" Mela I love you to<3"
Yep life is Beutiful.
Bestämde mig nu att jag ska tatuera in det! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0