Remember me!

Jag har lyckats fördröja tiden med att se fyra filmer och badat idag.
Vaknade runt ett och då såg jag och Daniel klart Harry Potter som vi hade börjat se för rätt längesen, sedan kom mamma hem och då åt vi framför Alice i underlandet som dom hade köpt. Sedan åkte jag iväg till Elle och då badade vi faktiskt sedan såg vi på någon film, Och nu har jag legat och gråtit till Remember me som var otroligt jävla bra älskar denna sortens filmer.
Nu ska jag sova ska nämligen upp tidigt för att vi ska sola hela dagen, jag hoppas det blir fint väder!
Oj nej nu kom den låten jag aldrig kan sluta lyssna på fan! Seriös har jag hört den en måste jag höra den 500 gånger till! 30 Seconds To Mars – The Kill (Bury Me)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0