Finns ingen fördel alls!

Jag ska helt jävla totalt ärlig nu: DET SUGER ATT INTE VARA 18 NÄR ALLA ANDRA ÄR DET!
Det suger verkligen, för det första: Alla andra får gå ut medans man själv aa va fan gör man, för det andra: Det är lättare att vara 18 om man ska ha jobb, för det tredje: Man blir faktiskt ganska mycket utanför eftersom alla andra går ut och gör det på helgerna sen pratar dom flesta om det och aa utanför.
Saken för mig är att det inte är en eller två månader kvar utan det fem jävla månader!!!
Det ända folk vill är att festa och om man inte är på fest är man ute om man inte är 18 kan man inte gå ut så aa.
Nä det SUGER KUK att inte vara 18. Men man kan ju inte hjälpa när man är född eller hur ändå blir man moddad för det. Aja finns ingen fördela alls att fylla år tre dagar innan juafton, kanske därför jag hatar min födelsedag!

Kommentarer
Postat av: Eleonor

därför skall vi ha en nostalgi fest snart (aka hemma fest!!!) kanske i en lokal?? alla som jag känner som är 18 tycker faktiskt det är bätter med hemma fester! mycket billigare!

2010-07-30 @ 13:07:42
URL: http://holyshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0