Fotboll och heldag hos Emma!

Har vart på konstigt humör idag känns det som men men.
I förrgår fyllde mamma år och det firade hon med lite middag bara inget mer, mamma gillar inte stora fester, hon är lite originell av sig. Men det var bara mormor och morfar där. Efter några timmar gick jag till Emma där vi såg på film och hade mysigt, vi såg faktiskt på två filmer så det var kul hehe.
Igår var det bara fotboll, gick till Emma precis innan 16.00 matchen och den vann Tyskland med 4-1 mot England, det gillar vi! ;)
Efter den matchen var det några timar till nästa så vi såg en film och efter det spela de jag och Cecilia Star Wars! =D det var änna längesen måste jag säga.
Det blev helt enkelt en hel dag hos Emma.
Idag verkar det som att det blir Lotta på Liseberg sen ska jag åka till Maxi och vara lite social med mina pengar, sedan ska jag fan sola!!
Tycker denna bilden är otroligt gullig på Emma och Birger som föresten hade sin årsdag på midsommar, midsommar var väldigt trevligt!=)

Kommentarer
Postat av: DANIELA

deutschland in mein <3!



Haha sitt längst ut i kanten vid mitten gången på lotta. satt där förra måndagen. hehe man är med i tv mycket ;)

2010-06-28 @ 08:07:44
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0