Kurt & Courtney

Nu ska jag se på film, det har blivit en vana att först se på scrubs och sen när det är slut  gå ner och se på en film, ja jag är hos pappa nu annars hade jag gått upp. ^^
Iallafall var det "Har du hört ryktet om Morgans" igår och nu ska jag se en dokumentär och Kurt Cobian's död den heter "Kurt & Courtney" älskar såna filmer så jag hoppas denna är bra, dessutom tycker jag hans död är väldigt hemsk och tro det eller ej men jag tycker synd om Courtney, för det ändå hon har fått av pressen är skit för hur hon sett ut, för hennes knarkande och dessutom blev hon anklagad för att mördat Kurt och på det har hon fått ta hand om ett barn vilket inte hon verkar ha enligt pressen som påstår att en nanny har tagit hand om henne.
Jag tror att Courtney fortfarande sörjer, och att pressen inte förstår det utan hela tiden hackar ner på henne tycket jag är jätte hemskt. Men pressen är hemskt!

Han var jävligt snygg när han levde.;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0