Om allt går den vägen vi vill att den ska.

Idag! =D Ska jag med Madde när hon ska tatuera sig, jag vill också men ska bestämma vad jag ska ha och sen ska jag bli 18 år. ;)
Iallafall ska hon ha en freds duva med en ros i näbben på ryggen, tror det kommer bli skit snyggt.
nu ska jag ner till maxi och handla upp mina pengar, haha blev inte av igår för jag och Madde åkte till Askim så nu är min rygg och hela baksida bränd. Men det var mysigt igår vi låg på gräset med jordgubbar, gifflar och varsin tidning.
När jag skulle hem var kanske inte lika mysigt för så började det spö regna sen gick inte 26:an.
kanske kommer få se den här mannen i sommar om allt går sin väg! =D Grymt glad!

Kommentarer
Postat av: DANIELA

ORÄTTVIST!

2010-06-30 @ 18:59:22
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0