SUPRISE!!

Jag har haft Scars (papa roach) på hjärnan i väldigt många dagar nu och börjar bli lite störande.
Vi hade överraskningsfest för Elle the gris2 det blev jätte jätte lyckat. Jag åkte till henne vid halv 2 eller nåt och hämtade henne med min moppe, sedan sa jag att vi skulle på fest så vi åkte till mig och gjorde oss i ordning Wilma kom också. Iallafall åkte vi till mig gjorde oss i ordning, sen skulle vi ju ha en anledning att åka till henne och det vara att lämna allt smink och så mycket smart, pappa körde oss dit.
När vi kommer hem till henne går vi alla in och där stod hennes mamma och små pratade med oss sen går vi upp och i trappan nästan helt upp visar dom sig. Det var otroligt lyckat och hon anade inget alls, hon blev arg så hon gick ner men blev glad sen. ;)
Välkommen tillbaka min Gris har saknat dig mycket!!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0