I wanna be a fucking billionaire

Jag orkar inte sova ändå är jag så trött att jag håller på att avlida.
kvällen hos Emma var kul mycket många bilder, jag fattar inte varför alla tar kort på mig men antar att jag är så snygg! ;)
Huvudet satt kvar på huvudet och kroppen var kvar men mitt inre alltså mitt psyke vet jag inte vad det tog vägen men det är väl så det ska vara dagen efter.
Jag sov en och en halv timma sen var det att sticka till huset för att "fira" Caroline och det var mysigt, dock höll jag på att somna men men.
Idag har jag och min Gris 2 vart ute och aa vete fan vad vi har gjort men det har vart kul. Känns inte som hon har vart borta i 10 månader men nu inser jag att en sommar utan min Gris 2 hade bara inte funkat! Tack gode gud att hon är tillbaka! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0