Breaking the law-Judas Priest

Imorgon är det skola och jag ska gå, men inte på gympan p.g.a. sjukdom aa jag är förskyld och om jag ska springa på detta nä kommer inte komma någon vart sen är det farligt. Vill inte något hellre än att simma just nu det var så längesen men kan inte. =(
Såg på shine a light idag och trodde den skulle vara mer dokumentär än konsert men helt ok.
Sångaren i judas priest är bög, bara allmän fakta!
En klassiker men tycker den låter lite hmm... vet inte om det är mitt ljud men lite kommer inte på ordet men typ töntig med ljudet då. Men jag har kommit in i en sån period där det ska vara rock eller inget.
Såg på Melodifestivalen igår och fick seriöst utbrott på Pernilla wahlgren! Usch för hennes töntigheter + låt åå usch!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0