Bullisar!!

Kan ju inte påstå att det var dom bästa bullar jag gjort men dom gick och äta. Degen blev helt torr så trodde dom inte skulle jäsa och blir torra och massa, men Johanna gjorde ett mirakel och gjorde ätbara och ganska goda bullar.
Idag har mamma skrivit på nåt papper med pappa som är att dom ska flytta isär, det börjar närma sig allt vet inte hur jag kommer reagera på saker men tror jag kommer sakna allt. Det är ju trotts allt mina föräldrar.
Om 40 minuter ska jag sätta mig framför tv:n och se på Vampire Diary har knappt sett nåt avsnitt men Jimmy förklarade (en konstig förklaring som jag knappt fatta nåt på) lite men som tur är denna serien mer lik Twilight än True blood.
Koll kolla vad jag har på mig kolla! Den fick jag av Emma i julas som hon köpte i Paris! =D


Jag har hört att man inte ska leka med maten, men jag är så rock n' roll så jag gör det iallafall. xP

Kommentarer
Postat av: DANIELA

vampire diaries är bäst!! :D:D

2010-03-11 @ 20:56:23
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0