Come as you are

Vad är det med mig?? Jag är förbannad, vill slå något/någon, skrika på någon/något! Hoppas det är för att jag är så jävla uttråkad och inte vill gå till skolan imorgon men ändå ska ångest. Det är rätt obehagligt för det kryper verkligen i kroppen. Jag är arg på min dator, mig själv , min bror (??), alla jävla miljö nissar, allt!!
Jag vill inte sova även om jag måste eller borde.
Hoppas mamma köper slash boken imorgon känner att jag behöver läsa nåt om knark och rock stjärna så jag kan låsa in mig på mitt rum när data jäveln är på lagning.
Sen hostar jag som ett svin hatar det!! Jag ser förjävlig ut och orkar inte göra nåt åt det, mår förbannat dåligt att vara hemma i två dagar får en verkligen att vilja gå under. -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0