Goder natter! =)

Är det inte en konstig känsla när du fryser men samtidigt svettas som en gris, kan knappt gå för huvudet snurrar, när du knappt kan prata för nåt sitter i vägen, kan inte hosta för då gör huvudet ont.
Så har jag känt hela dagen usch men vad kan du göra när man slarvar med kläder och sömn någon gång får man konsekvenser.
Ska sova nu men var tvungen att lyssna på musik innan jag la mig ner för att sova.
Imorgon kommer det en snubbe från AA och ska prata rätt intressant, så jag ska komma upp imorgon så är det bara. Har precis tagit två alevdon känns som jag skulle kunna missbruka dom om detta inte hjälper men det ska jag inte.
Goder natter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0