Helt sjukt!! =O

Har var hemma idag har seriöst sovit över 14 timmar idag helt sjukt. Brukar vanligtvis sova 6-4 timmar om inte mindre. 14 timmar sov jag bara på natten alltså från 23.00-12.30 helt sjukt. Sen har jag somnat lite här och var.
Önskar jag hade en bok nu en bra, har bara "enligt Rolling stones" men den är otroligt seg skulle vilja ha Slash (boken) i mina händer den hade passat bra in. Bad pappa köpa den idag men han åkte inte förbi maxi så får väl be mamma eller nåt. Hoppas jag inte behöver betala den men jag läser ju böcker så kan köra med den.
Haha satt och lyssna på musik tidigare på dagen och det är en sån låt man måste sjunga till så jag sjöng kan säga såhär tur att ingen var hemma. Jag är i målbrottet igen haha lite kul men jag gillar när ingen är hemma!
Nu är snön äntligen snart bort! =D Såhär såg det ut för några veckor sedan helt sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0