If I die tomorrow-Mötley Crüe

Ska faktiskt sova snart är väldigt trött på morgonana och imorgon börjar jag 08.00 (blää) och lär ju behöva komma upp i tid, har börjat slarva lite förmycket med skolan nu höhö.
Nä en sista låt som påminner mig om morgonen eftersom det är en av mina upp väcknings signaler, kommer knappt ihåg den men vet att jag nästan alltid har den på järnan när jag vaknar, imorse hade jag Saint och los angels. Fast resten av dagen har jag haft just denna lilla texten:This ain't a love song This is a f*ck song Don't have to sing along." Mycket charmerande text måste jag säga.
Gillar denna låten lite modern Mötley musik, deras senaste skiva låter råare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0