Money-Pink Floyd

Jag har just tittat på True blood och förklarat allt för mamma, eftersom jag redan sett alla avsnitt. Älskar verkligen den serien så olik Twilight (som är en typisk tånårs film) vilket är positivt, sen gillar jag när dom pratar svenska. =)
Tror jag ska ta och läsa lite Rolling stones innan jag somnar så jag tänkte lägga in en dagens.
Okej jag lyssna på radion i morse/dag och dom sa att vi skulle ändra massa pengar typ till 200 lappar 2 kronor, hallå varför inte ha kvar det gamla tror faktiskt dom flesta gillar när man kan dra fram 5 100 lappar och lite sånt. Aja det var det regeringen ville. Men så spela dom en jätte bra låt (eller skulle jag insåg att det inte var rock klassiker) som jag gillar.
Okej kan ju erkänna att det inte är den bästa (lite seg) men ändå en klassiker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0