Music is the life!

Haha lol kom just att tänka på en sak. Okej när jag var liten gillade jag my heart will go on kvinnan, spice Girls (som alla andra), Markoolio  o.s.v. Sen var det Tokio Hotel tiden för innan den var det inte så mycket typ massa äcklig töntig musik, iallafall höll Tokio i typ 3 år lite mer kanske. Efter den (nu är inne på i sommars) var jag mycket inne på Thåström, Imperiet och Ebba grön och då var jag verkligen beroende av dom lovar satt och sökte och sökte och sökte älskar 80-tals band! Sen efter jag tröttnat lite och hört dom nästan 24/7, vet jag inte riktigt som kom tror det var mycket typ Rocky musik, Dirty dancing okej ingen speciell artist. Sen mina damer och kanske herrar kom något helt annan jo Nämligen lilla jag upptäckte Skid Row så lilla jag började gillar Havy metal det du, jag gillar fortfarande dom det är bra musik. Efter dom eller inte efter men nu är det mycket mycket Mötley Crüe, det är så att jag har läst två böcker som jag inte ångrar jag läst, ja just nu är det mycket mycket 60-,70-,80-tals rock vilket är det bästa!
Aa vad jag ville komma fram till var att jag har lyssnat på mycket olik musik. Kom just på att jag lyssnade på mycket Bob hund i sommars också. Har även lyssnat mycket på Green day ett tag aja ni fattar vinkeln. Rocken har alltid varit inblandad eftersom nästan alla jag känner lyssnar på Rock, får se hur framtiden blir kanske lite töntig R&B haha just God knows! Har upptäckt att jag lätt blir beroende av personer och band lite charmigt. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0