Tomorrow-Sixx:A.M

Haha hade tänkt och ha min TH kjol men min röv blir ap stor sen ser den så EMO ut usch! Nä jag kör på skinn leggins och min klippta TH tröja det blir lite snyggare tror jag, det ända som fattas är ett nit skärp får leta upp ett. ;)
Nä ska sova snart ska ändå upp tidigt imorgon och ta 8 bussen sen måste jag göra lite frukost och sånt så usch gillar inte tidiga dagar. :P
Ska lägga upp ett band jag lyssnat på väldigt mycket det senaste och jag älskar hans röst! Låtarna är om Nikki Sixx's bok som jag läst och åå älskar dom helt enkelt, hans röst!
Fy fan börjar typ gråta asså den boken är riktigt sorlig!
Asså är han snygg eller är han SNYGG!! :O helt sjukt!
Tydligen spelar dom Life is Beautiful på bandit och det är den låt titlen jag ska tatuera in på mitt skulder blad sen.
Tänkte på tomrrow för det är Tomorrow det gäller! =D

Kommentarer
Postat av: Metalnallen

Riktigt skön låt, ska tipsa om en annan låt från samma platta om några dagar!

2010-03-05 @ 07:27:28
URL: http://metalnallen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0