Möterhead-Ace of spades

Tack gode gud för Sixx sense! Jag verkligen älskar den radio stationen sen är Nikki och Kerri med på nätterna, eller dagen i USA. Tror deras program börjar runt 00 tiden. Btw Kat von D och Nikki Sixx är tillsammans enligt Twitter iallafall, förstår inte varför det att dom har gjort slut på Wikipedia.
Nu har jag bara ett rödvin kvar att skriva om och tror det kommer gå rätt smidigt runt halv 4 kan jag nog sova om jag har tur.
En låt då åå finns så många, gillar låtarna på radio Stationen bra musik smak.


En klassiker! =D

Kommentarer
Postat av: Metalnallen

Klassiker, har tipsat om den själv!

2010-03-17 @ 08:29:02
URL: http://metalnallensdagens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0