Vackriga vädret!

oj oj oj något har blivit skoltrött hmm undra vem?! Jag daah idag skippade jag skolan orkade helt enkelt inte gå upp ur sängen, igår orkade jag inte heller gå upp ur sängen men gick på dom två sista bara för att få något gjort. Förra veckan aa då skippade jag dom två första dagarna alltså måndag och Tisdag. På fredag ska jag köa hela dagen så nä inget kök för mig. Har aldrig skolkat såhär mycket men jag har släppt den lilla flickan som måste gå till skolan, och istället hämtat den lilla flickan som gör lite som hon själv vill. Det är helt enkelt en helt annan frihet när man går i gymnasiumet och kan sjukanmäla sig via datorn we like! ;)
Nä börjar blir förkyld och har ont i halsen och lite sånt så ska inte simma idag för jag vet att det blir värre så ska ta mig en promenad i det fina vackriga sol vår vädret.
Haha jag gillar att göra om ord har jag upptäckt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0