I like It!!=D

Jag är glad glad glad!! Frågade pappa om han hade en skinn jacka en i mc modell (lite coolare och ha en äldre och billigare), då började han leta lite och så hittade han hans och mammas gamla eftersom pappa har haft motor cykel. Mammas var en sån jag har velat köpa men som kostar 1500kr (vilket är för dyrt för min del) så nu återstår bara att fråga mamma om jag kan få den. =D
Förra året fick jag mammas jeans jackor som jag verkligen gillar, det är snyggare och ha lite halvt slitna jackor när det kommer till jeans och skinn så jag är glad att mina föräldrar inte vart några snobbar som yngre (alltså tråkiga i stilen).

Det var nämligen så att jag blev kär i hans jacka, han snygga i mitten va dom andra snygga pojkarna!!=D


Kommentarer
Postat av: DANIELA

älskar sånna jackor!! <3

2010-03-07 @ 18:27:30
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0