I know some things that you don’t

Haha fick lite halv utbrott när jag kom hem idag var helt enkelt tvungen att städa ser förjävligt ut i hela huset. Sen kom pappa in och sa att det blir fint men jag var så arg att jag sa å honom att städa massa saker. Killar kan verkligen inte gör två saker samtidigt.
Såg att jag hade 301 bilder i min Tokio Hotel mapp från i fredag bra då kan jag sitta och titta på dom när jag blir gammal och minnas. ;)
Idag var jag i skolan, det börja med att jag kom 20min försent sen hade vi lektion i en timma då så ingen fara tycker jag. Sen var det projekt grej (vet inte vad lektionen heter), sen skulle vi ha natur prov men det skippade jag, Emma och Madde och åkte in till stan istället och åt lunch och sedan stannade vi lite på Topshop, och in i den butiken bredvid sen var det teoretiskt prov i gympan.
Blev otroligt sugen på att göra nåt sånt fast på skulder bladet men denna var sjukt snygg!
Här är den nåt i den stilen så sjukt snygg!

Kommentarer
Postat av: DANIELA

Hade varit en nice tatto ^^



SV; yeah jag kan skicka dem någon dag ;D

2010-03-08 @ 22:08:28
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0