En liten del av sanningen......

Saken är sån här: När jag (tror fler) tänker på.......
Guns n' roses tänker jag slash inte axl Rose faktiskt, den som har gjort bandet värt att leva kvar är Slash, alla hit singlar och Axl röst.
Mötley Crüe har levt kvar tackvare Nikki Sixx, Tommy lee och musiken såklart. Men även att dom har levt det jävla livet dom har tror jag.
Tokio Hotel har blivit kända mest för deras konstiga stil alltså två stil lösa (Gustav och Georg) Bill en emo igelkott, Tom en wannbe gangster/playboy.
"Skulle kunna fortsätta men orkar inte och ska snart sova.
Tänk på det fär när jag tänker på dessa banden tänker jag på det. Det är inte Axl som är kändast i bandet det är Slash. Tommy och Nikki har kommit ut i världen mer än vad Mick och Vince har. Tommy var gift med Pamela och Nikki har sitt namn och han var/är trots allt den som skrivit musiken och vart den mest närgångna i bandet.
Tokio Hotel hade inte vart nåt utan Tom och Bill det kan man verkligen inte förneka för det är sanningen."
Nu ska jag sova God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0