En vanlig lördagsmorgon


På nåt sätt kommer alltid jag och mamma in på politik eller alkohol och droger när vi äter.
I morse började vi och diskutera om Sverige demokraterna som verkar ha en väldigt bra plan för Sverige. Sen började vi snacka om Droger och lite så, tror det blir så eftersom jag är väldigt intresserad av sånt efter alla biografier jag läst och mamma jobbar med det, men hellre det än att det är tyst. ;)
Och som sagt jag läser ju "White line fever" nu som handlar om Lemmy Kilmister som är sångarei motörhead.
Och jag jag kan förklara han genom ett ända citat vilket stämmer när man läser boken.
"Vad som är normalt för mig är dödligt för en annan människa
-och vad som är normalt för andra människor är dödligt för mig
vilket är okej för min del. Jag antar att jag skriver någon slags
Medisinisk historia. Jag ska skänka min kropp till science fiction!"

Det säger faktiskt en hel del om hur han är som person tror jag. Lite humor mycket droger och mycket onormalheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0