Just one day!!=D

Jag packar men jag är inte så bra på det för jag har en förmåga att packa för mycket. Vilket jag verkar ha gjort nu heh heh får ta och titta igenom vad jag har packat och kanske packa klart har inte ens packat det viktigaste. Ojoj jag är hopplös blir alltid så när jag packar.
Btw mamma fick ryck idag och städa igenom sira lådor med kläder så fick några shorts och sånt som är bra. Iallafall fick jag en så 80-tals tröja som är gul med ett musse tryck på åå längtar till Turkiet!!
Nu är det en dag kvar!!!!!!!!! =D =D=D=D
Oj kanske ska ha mer koll på mina pengar såg att dom låg på golvet heehehe.
hmm funderar på denna, rätt snygg eller??
Hahah seriöst ha denna på ryggen fyfan!! Usch!

Kommentarer
Postat av: Mötley Annika

Tycker Tattoon e rätt rörig !!! Jag fick en hälsning av Nikki i veckan på ett signerat kort ! LYCKA !

2010-05-07 @ 07:19:29
URL: http://motleycrue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0