Just so you know

  • Imorgon har vi ingen gympa så jag sla göra mig själv en liten tjänst att åka och simma innan skolan.
  • Jag är i läten sorry av buckcherry, lyssnar på den hela tiden!
  • Jag har var ute och sprungit i spö regnet och det va skönt.
  • Jag gillar att ha hatt på mig när jag äter och sitter vid datorn, när jag hittar en hatt.
  • Har precis tittat på The osbournes och jag älskar den serien.
  • Ozzy är underbar.
  • Jag ska sova nu för jag somnade hela tiden när jag kom hem i måndags.
  • Det är tre dagar kvar tills vi åker!!! =D
  • Pappa växlade 500kr till mig till Turkeland tack tack!
  • Jag fick just hjärnsläpp.
Bara så ni vet asså!

Kommentarer
Postat av: V E R O N I C A

osbournes är kul :D

2010-05-05 @ 07:15:42
URL: http://livetivitavillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0