Självbiografier

På senaste tiden har jag blivit en riktig boknörd, kom jag på nu.
Men dom böckerna har vart fakta böcker om ner drogade kändisar som nu är nyktra. Egentligen bordde alla läsa såna här böcker för ärligt talat tror jag att drog och alkohol missbruket hade minskat. Efter som minst 90% av dom som börjar med droger inte vet vad det innebär, dom flesta tar det för att komma bort från världen det som finns runt dom, det som är jobbigt oftast familjen.
Men jag tror om dom hade läst om kanske Nikki Sixx innan dom började hade dom förstått att det inte är lösningen och det är inte coolt.
Iallafall såg jag att jag vill läsa:
  1. Thåströms bok
  2. Ozzys bok
  3. Reckless road (Guns n roses)
  4. Welcome to the jungeln (GNR)
  5. Eric clapton
  6. Keith Richard
  7. Jenna Jemeson
Och jätte jätte många fler böcker och detta är ett mål innan jag packa ihop mitt liv och sticker. ;)

Kommentarer
Postat av: Daniela

åh fan ja, GNR böcker vill man läsa!! :D:D

2010-05-27 @ 08:29:03
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0