Skoltrötthet

Jag ska absolut inte berätta vad jag ätit idag men jag känner mig otroligt tjock!! Idag har vi haft gastronomi men skippade matten hon sa att vi inte behövde komma men jag visste faktiskt att jag skulle gå iallafall det vara bara orken som inte hängde med. ;) När jag åkte hem idag insåg jag att jag nästan alltid varit skoltrött eller iallafall inte brytt mig om skolan. Jag vet inte när jag slutade plugga men det måste var i mellanstadiet då mina föräldrar inte hade den kollen på mig. Men jag vet att jag inte pluggade till nästan något i högstadiet men klarade mig ändå. Nu när jag kan sjukanmäla mig hur jag vill gör jag lite som jag vill. Har inte pluggat nåt, lyssnar inte på lektionerna, går till skolan då och då aa det är inte bra att vara skoltrött, när man helt enkelt kan göra annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0