This is how I am!

Sitter och lyssnar på Buckcherry – Sorry älskar verkligen den låten, har lyssnat på den hela dagen.
Har precis sett "My sisters keeper" jag älskar den filmen. Trodde inte jag skulle gråta denna gången men jag grät som en liten bebis men men det var ju det jag var ute efter. Det är nämligen så att på kvällarna blir jag oftast deprimerad och ledsen, och för att få ut det brukar jag antingen se på en sorglig film eller lyssna på nåt sorgligt, så jag kan gråta lite.
Tror jag ska sova nu hör nämligen fåglarna kvittra utanför, det är nog dags att sova!

Kommentarer
Postat av: DANIELA

jag tycker att du kan registrera din spotify på facebook, så att jag kan ta del av dina gryma listor :D

2010-05-02 @ 12:06:03
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0