Fall to pieces-Velvet Revolver

Har haft nationella och suttit ute i solen och läst idag, ändå har jag inte kunnat slappna av på hela dagen. Tror jag håller på/är sjuk men det får jag vara orkar inte bry mig.
Jag är så stolt för jag har fått Jimmy att lyssna på Sorry-Buchcherry det är lite coolt. När jag sa att han skulle lyssna ville han inte men efter han lyssnat klart på den låten han lyssnade på då örde jag låten och han gillade den (detta var några veckor sedan) och nu hör jag den lite då och då *trycker på gillar knappen*.

"Iallafall tycker jag denna låten är väldigt bra. Slash skrev den till Slash ande the snakepit men hittade aldrig ett bra band så den sparades till Velvet Revolver. Alltså denna låten låg kanske 5 år innan den användes eller nåt lite coolt.
Scott hade även problem med sig själv då så, låten passar in i hans privatliv då iallafall."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0