"Ability can take you to the top, but it takes character to keep you there."

Har haft en väldigt bra dag idag faktiskt. Vaknade vid nio tiden och åt frukost med Pappa och Elisabeth (som skulle på begravning), klockan kvart i 11 tog jag bussen med Emma till lundby och tränade bodypump, sen möte jag mamma på maxi handlade, hämta grejer, övnings körde hem (backa till och med in på våran trånga perkering), och nu har jag tagit ett långt varmt skönt bad.
Kan långt ifrån klaga verkligen perfekt av slut på lovet. =)



Gammal favorit.=) Fast klart så jävla gammal är jag ju inte haha.
Den spelades alltid i bilen förr, sen var det någon annan låt som jag inte kommer ihåg vad den heter men den är bra haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0