Livin' my life like a rolling stone

Ska inte ens prata om provet jag gjorde idag för det gick så dåligt (glömde rubriken, IG-.-).
Men har haft en bra dag iallafall brukar inte störa mig på skolan så värst mycket är ändå ingen ide. Har vart på Ullared med mamma vi handlade för 4000kr mamma sa det sen eftersom det blev väldigt mycket så är det lite som en födelsedags present men gör inte så mycket önskar mig inget speciellt ändå så detta blev bra.
Men det är faktiskt själva trippen dit som är det bästa, älskar och åka bil så det är mysigt att även prata med mamma lite. Sen fyller Elisabeth år idag så pappa och jag hade gjort landgång så detta bjöds på tillsammans med lite kakor och bullar som Elisabeth bakat.
Alltid kul att träffa alla människor iallafall. Fan vilken dag nu ska jag lägga mig och se en film och tycka lite synd om mig själv för att jag är förskyld. =D
Hittade denna låten för några dagar sedan har aldrig hört, men tydligen outgivet spår från Girls....-cd'n.
Härlig låt iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0