"Sometimes you have to move backward to get a step forward."

Igår satt jag uppe till halv 4 och pratade med Madde. Vi har bestämt att vi ska flytta till Oslo i sommar, så vi tittade på vad alla lägenheterna ligger på i hyra och så, vi hade tänkt hyra så det ligger på mellan 4000-6000kr ungefär.
Det är så mycket jag vill göra men det gäller att ha pengar och jobb så tror jag ska satsa på det först sen allt annat. =)
Annars har jag var och tränat med Emma idag, blev lite jobbigt där ett tag för hitta inte mina tränings grejer men dom låg hos mamma så aa hehe, allt fixade sig och vi tränade...... hapy ending! =D

Kommentarer
Postat av: DANIELA

Aha ja, så du ska bara lämna mig!?!?!?! Hur fan ska jag klara mig i detta land utan någon att terrorisera med sjuka saker och bra musik. Nej nu blev jag ledsen! Jävligt ledsen. Gråter nästan. Fast ne. Men tråkigt att du flyttar... om det nu blir så :(



Förresten så är den bilden väldig fin!

2010-11-19 @ 19:20:27
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0