Stick to your fucking guns!

Min morfar sa idag att man alltid ska vara glad för då glömmer man alla problem.
Nu är jag och morfar ganska lika så jag följer det rådet, vilka problem har jag?? Inga! (typ)
Men det stämmer faktiskt kolla på alla Emosar hur mycket problem har inte dom då?? Eller alla gnälliga människor som gnäller på allt dom har stora problem!

Haha Daniela så nåt väldigt bra förut. Jag har taggat oss på Facebook Daniela som Nikki och jag som Tommy (förklaringen för att jag hade Tommy som visnings bild och Daniela Nikki på msn).
Nikki och Tommy är ju Terror Twins då kom hon med att vi är Music Twins, för om det är nåt vi har gemensamt är det musiken! Tycker det var otroligt smart sagt/skrivet. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0