Take me up, make me last foever

Vilken EMA Gala, Tokio vann, Slash var fan där och dela ut pris och Ozzy vann inte.:/
Tyckte faktiskt alla artister är bra, är lite halv kör i både Katy Perry och Russell brand båda verkar verkligen hel sköna.
Annars fick jag ett skratt anfall förut för en huvudlös sköldpadda som låg inne på toan (Den levde inte och inte innan för den var blå och av glas) Det var min kära lille bror som bitit av huvudet.
Jävligt bra låt vet inte men har kommit fram till att Wasp borde sluta spela musik, för verenda jävla låt dom gör blir jag beroende av, det måste vara Blackies röst. ;)

Kommentarer
Postat av: DANIELA

Haha Russell är så jävla klockren! Måste fan se filmen någon dag!



Låten är så bra så jag smäller av. Har typ lyssnat på den hela tiden sen jag skickade den till dig. Kan inte sluta.



(alltså har jag inte lyssnat på den där arena låten xD)

2010-11-08 @ 08:59:10
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0