Hang myself when I get enough rope Can't clean up, though I know I should

Fick en känsla av att jag ville läsa något riktigt rock n´ roll'it, såklart tänkte jag på The Dirt.
Men blir lite tråkigt att läsa den för typ tredje gången på rak, så får ta och läsa min gnr's bok eller helt enkelt köpa Ozzys bok eller skaffa mig en Haroin diaries.
Btw undra hur många gånger på i min livstid jag kommer läsa den boken har liksom läst den två gånger på typ ett halv år haha!!!
Men ska ta och sova nu för jag är trött hihi! =)
haha tänkte på vad jag ska göra nät jag fyller år (för mamma frågade) och jag har inte en jävla aning får väl sitta hemma och dricka glögg med ett fat köttbullar i värsta fall, men det är 2 månader kvar så behöver ju inte ens tänka på det nu.
Hitta en förbannat rolig sida förut (som innehöll Mötley bilder och pussel och sån skit) men hitta ju fan inte sid helvetet ahha ska leta om jag hittar den ska jag lägga upp den för det var rätt kul haha!  Vad gör man inte när man har tråkigt. ;)
Så jävla gulligt^^ haha

Kommentarer
Postat av: DANIELA

Hahahahahaha, bilden <3

2010-10-23 @ 10:50:26
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0