I'm going under

Känns som att jag håller på att gå under, det är inte en kul känsla.
Iallafall är vintern snart här och det betyder att min hy blir torr alltså inte lite torr utan så torr att jag inte kan göra något åt det inte kul. Just nu har jag alldeles röda och nariga läppar som har lust att spy på (undra om det går).
Jag har iallafall bakat bullar idag för det är kanelbullens dag imorgon en kul dag på året då man ska äta bullar. Hahah så om du går ut imorgon och känner att det luktar bullar ute är det inte så konstigt. x)
Igår var Elle, Miguel och Calle här då vi såg "Up" som alla höll på och dö av roligaste filmen på länge, sen spela vi lite kort och sånt en mys kväll helt enkelt.=)

Kolla vad jag hittade på min facebook. =)
Saknar mitt blonda hår väldigt mycket och även när det var den längden
gillade mitt hår (fast inte då).

Kommentarer
Postat av: Eleonor

YAAAAY!! hade jätte skoj och guuuud vilken gammal bild xD

2010-10-05 @ 22:37:03
URL: http://holyshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0