It's only rock n´roll, and I like it!

Har ändrat några små detaljer på bloggen men inte mycket, kommer efter hand är inte så bra på detta än. ;)


Kanske ska berätta om min fick chock i morse, och då menar jag verkligen chock tror jag skulle dö.
Iallafall var jag påväg till bussen, som vanligt lyssnade jag på Rock klassiker. Klockan blev 07.10 och jag var nästa framme vi hållplatsen, 07.10 på rock klassiker berättar dom alltid en felhörning vilket alltid är kul att höra.
När dom börjar prata om felhörningen säger dom mitt namn i radio, (jag hade skickat in en låt där jag inte visste texten men när man vet texten är den felhörningen verkligen en felhörning).
Visste fan inte var jag skulle göra inte nog med att dom läser upp den utan dom total dissar mig för att dom inte kan höra den.
Kanske inte låter så kul men jag  visste inget och fick sån jävla chock, men detta har varit dagens nöje iallafall. Haha Daniela hörde det också och smsa mig precis när jag skulle smsa henne haha så det har vart bådas nöje.
Nikki har en öl och en jack Daniel's flaska i handen + en vin kork i munnen, Mick har en vin flaska för sig själv och Vince och Tommy sprutar öl. Ganska klockren bild faktiskt!

Kommentarer
Postat av: DANIELA

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAA SÅ JÄVLA KUL!

2010-10-14 @ 08:06:32
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0